I uprkos ovome postoje preduzetnici koji se premišljaju oko reklamiranja na internetu i to najčešće oko reklamiranja na Facebook-u. Oni potpuno zanemaruju očiglednu činjenicu da je reklamiranje na internetu vitalno za uspeh njihovog biznisa. Svakog biznisa! Većina izmišlja izgovore. Nekima je to novac. Nekima nedostatak vremena.
Realnost je da njihove potrošače itekako zanimaju internet i društvene mreže! Tako da je reklamiranje na internetu apsolutno neophodno da biste ostali relevantni na današnjem, krajnje nemilosrdnom tržištu.
Pre desetak godina ste možda i mogli da se razmišljate da li je online marketing nešto u šta treba da se upuštate. Danas je situacija skroz drugačija. Danas je to neophodno kako bi Vaš biznis opstao na konkurentnom tržištu. Samo zamislite – preko 85% pretraga proizvoda se obavlja preko interneta!
Nemate izbor SEM da se reklamirate i na internetu!
Realnost je da potrošači, pa i Vi sami, idete prvo na internet kako biste odlučili šta da radite, gde da idete večeras, gde da putujete za godišnji, gde da kupite nešto.
Vaši potrošači žive online.
Jedna od četiri osobe kupi makar jednu stvar online nedeljno, 70% korisnika Facebook-a se uloguje na svoj profil svakodnevno, a ljudi uzme u ruke svoj smartfon otprilike 1500 puta nedeljno. Dakle, razloga za reklamiranje na internetu je bezbroj, i to stvarno nije nešto što je bitno za biznis već nešto što je neophodno. Neophodno kako biste se povezali sa svojim potrošačima.
Potrošači danas imaju previše izbora oko proizvoda, usluga i brendova, i zato stalno morate da ih podsećate da postojite. Najbolji način da to uradite je da provodite vreme tamo gde oni provode najviše vremena, a to je ONLINE.
Jedan jedini i najbitniji razlog za redovno reklamiranje svog brenda, proizvoda ili usluge na internetu su POTROŠAČI.
Mislim da uopšte više ne moram da Vas ubeđujem da treba da se reklamirate ne samo na Facebook-u, već i na drugim društvenim mrežama, i generalno na internetu. To je jednostavno neophodno u vremenu kada ljudi više vremena provode i više odluka donose na internetu nego u “stvarnom” životu.
Izgovora nema i zato pravac na internet!
A da, pa već ste tu!!