NAJVAŽNIJI RAZLOG ZA REKLAMIRANJE NA INTERNETU
Potrošači danas imaju previše izbora oko proizvoda, usluga i brendova, i zato stalno morate da ih podsećate da postojite.
Najbolji način da to uradite je da provodite vreme tamo gde oni provode najviše vremena, a to je ONLINE.
Jedan jedini i najbitniji razlog za redovno reklamiranje svog brenda, proizvoda ili usluge na internetu su POTROŠAČI. Oni su online što znači da i Vi morate da budete. I baš zbog toga su Vašem biznisu neophodni i online marketing i online prodaja.
Reklamiranje na internetu je sada obavezno za svaki start-up, uspešan biznis i svakog ko želi da se bavi online prodajom. Internet marketing je u igri već godinama i NE namerava da ikad izađe iz nje.
On-line marketing?
Internet marketing podrazumeva širok spektar aktivnosti koje se obavljaju na internetu u cilju dopiranja do ciljane publike, ostvarivanja veće posete na sajtu, veće prodaje i profita.
Faktori za uspeh u internet marketingu:
- profesionalan dizajn web sajta– sajt koji će biti interesantan i „lep na oko“ posetiocima
- dobra pozicija na Google-u– sajt koji se dobro rangira za ciljne ključne reči dobiće i brojniju posetu
- kvalitetan sadržaj– kreiranje relevantnih tekstova koji će posetioci i pretraživači voleti
- društvene mreže– korišćenje društvenih mreža u cilju povezivanja kompanije sa publikom i potencijalnim mušterijama
Ciljano oglašavanje – na internetu je moguće postaviti oglas i precizno izabrati kojoj će publici oglas biti vidljiv, uz pomoć parametara kao što su na primer: lokacija, interesovanje, godine starosti


Off-line marketing?
- dizajn logoa/logotipa
- korporativni identitet, vizit karta, memorandum, koverta
- dizajn kataloga, brošura, flajera, plakata
- grafički dizajn jelovnika, ambalaža, omota, etiketa
- pelom knjige, časopisa
- autografika
Da li želite da budete na prvoj strani Googla? Naravno da želite. Ta pozicija je važna, i ona nije slučajnost već je za to zaslužna SEO optimizacija, odnosno određeni koraci preduzeti u tom pravcu. Za početak, pođite od sebe. Koliko daleko idete u pretragama kada tražite nešto u Google pretraživaču? Kada ste zadnji put pogledali stranicu, uslugu, proizvod koji se nalaze na 15 strani?
KOJI JE GLAVNI CILJ SEO OPTIMIZACIJE SAJTA?
Profesionalni web dizajn nije dovoljan da bi vaš sajt bio posećen, neophodno je da kada korisnici unesu određenu ključnu reč u polje za pretragu pronađu baš vaš web sajt među prvima u rezultatima pretrage. Uloga SEO optimizacije je usmerena upravo ka tome da vaš web sajt privuče što više ciljanih posetilaca sa internet pretraživača.
PROCES OPTIMIZACIJE I METODOLOGIJA:
-
Konsultacije
Konsultacije sa našim timom stručnjaka koji će napraviti detaljnu procenu trenutnog stanja vašeg web sajta i odrediti dugoročnu strategiju za optimizaciju i promociju
-
Istraživanje ključnih reči.
Detaljno istraživanje ključnih reči za koje bi vaš web sajt trebalo da se rangira u SERP
-
Istraživanje konkurencije.
Istraživanje konkurenata, analitika uz poseban osvrt na planiranje i pokretanje kampanje za promociju
-
On-page optimizacija
Podrazumeva sređivanje i implementaciju mikroformata Schema.org, validaciju kôda, sređivanje naslova, meta elemenata, optimizaciju performans i učitavanja stranica.
-
Marketing sadržajem
Pisanje i dodavanje kvalitetnog i relevantnog sadržaja u okviru vašeg web sajta, pokretanje bloga i određivanje kategorija i potkategija u zavisnosti od ciljne grupe krajnjih korisnika
-
Off-page optimizacija
Određivanje off-page strategije, promocija, otvaranje i vođenje naloga kompanije na društvenim mrežama, pokretanje kampanje za izgradnju povratnih linkova na blogovima u sličnoj branši (eng. niche)i sa sličnom tematikom.
-
Lokalizacija firme
Prijavljivanje na Google mape, otvaranje stranice kompanije na društvenoj mreži Google My Business i povezivanje istih sa veb sajtom.