1 . TALAS OTPADA

Da bi obeležila Svetski dan okeana 2018. godine, Corona je radila sa Wieden + Kennedy na ovoj otrežnjujuću reklamnoj kampanji. Umetnik Andi Billett stvorio je 3D ‘talas’ iz plastičnog otpada sakupljenog u Velikoj Britaniji, koji je u kombinaciji sa slikom Chris Hemsvorth kako surfuje naglasio količinu plastike koja završava u našim okeanima. Javnost je bila ohrabrena da odbaci svoj otpad na lokaciji. Slične kampanje su se odvijale u Melburnu, Limi, Santiagu, Bogoti i Santo Domingu.
2 . COCA-COLA RECIKLAŽA

Ova kampanja reklamnog panoa od Publicis Italia ohrabrila je pijanice Coca-Cole da recikliraju svoje prazne boce. Agencija je pametno prilagodila Cola ikoničnu traku kako bi navela prolaznike na najbližu kantu za reciklažu.
3 . Mc DRIVE
Iskoristivši činjenicu da u svom kraju McDonald's ima mnogo više drive restorana u Francuskoj (poznat kao McDrives) od svog glavnog konkurenta Burger Kinga, TBWA Pariz je postavio ovaj bezobrazni par bilborda. Smesno visoki daje uputstva do najbližeg Burger King drive 258km udaljenog, dok mali pokazuje vozačima na mnogo, mnogo bliži McDrive.
4 . PASTA ZA ZUBE

Ovaj potpuno kreativan dizajn bilborda za Formulu pastu za zube uzima svoju oznaku ‘gradi jake zube’ do krajnosti. “Slomljeni” metalni okvir čini da se dizajn bilborda čini još realnijim i privlačnijim prilikom gledanja. Ovo bi nam svakako privuklo pogled ako bismo prošli.
5 . SPREJ PROTIV INSEKATA
Orphea4D Protection je snažan sprej protiv insekticida. Ova briljantna kampanja promoviše brend pretvarajući normalnu ploču u ogromnu zamku insekata. Prozirno lepilo naneseno je na deo bilborda u prepoznatljivom obliku, a kada su se tamo zarobile muve i komarci, učinili su oblik vidljivim.
6 . OBI RENOVIRANJE
Lanac prodavnica OBI je odlučio da uradi nešto drugačije postavljanjem svojih bilborda ne na uobičajena mesta, već na same kuće. Njegovo razmišljanje se zasnivalo na pitanju: Zašto promovisati stvari koje čine naše domove lepšim, uz oglašavanje koje sve čini ružnijim? Umesto toga, uz pomoć reklamne agencije Jung Von Matt / Elbe , došli su do nečeg mnogo maštovitijeg i privlačnijeg.
7 . LEGO

Lego ima dosledno briljantan, kreativan i zabavan pristup svojim reklamnim kampanjama, ali se posebno ističe Oglivy malezijski bilbord, koji sadrži jedinstvenu lego umetnost koja se stapa s okolinom. Sertifikovani Lego umetnik Nicholas ‘Blackbulb’ Foo sarađivao je sa Ogilvyjevim kreativnim timom na dizajniranju tri odvojena znaka za autobusku stanicu: Whale, Monster i Caterpillar. Sa prednje strane murali se stapaju u pozadinu, sa lego likovima koji šetaju ulicama kao da je tabla portal za drugu dimenziju koja je u potpunosti napravljena od lega.